Impresii din viata si carti / Svetlana Vizitiu

Oameni, destine, istorii de viata, dragoste, pasiune, carte, lectura, club

Мoldova Fashion Expo,1 noiembrie 2014

22 comentarii


Salutare tuturor pasionaților de modă! Astazi, la Moldexpo am vizionat cea a XIV-a ediție a expoziției „Moldova Fashion Expo” – singurul proiect expozițional internațional din industria modei în Republica Moldova,
Evenimentul dureaza patru zile si îmbină: Мoldova Fashion Expo – expoziţia industriei ușoare; Тrendy-zone – prezentarea noilor tendințe din domeniul modei; Concursul tinerilor designeri ArtPodium;  Seminare, mese rotunde și prezentări. Startul Moldova Fashion Expo 2014 au dat cele 50 de branduri cu colecții pline de stil. Drept ca cateva produse sunt prea costisitoare, – cum sa sustii un brand, daca unele din produsele lor ajung la preturi de mii de lei, si eu vorbesc doar de o bluzita nationala de 3000 de lei?! – dar asta e, in Moldova nimic nu este ieftin! Parerea mea e ca daca am reduce preturile, sa fie ceva mai ieftin ca… cele straine, am ridica si economia tarii, dar, cine ne va asculta? 🙂 Sa stiti, ca calitatea produselor autohtone intr-adevar e la nivel, merita sa le avem in garderoba personala! Unde mai vezi, ca sunt de calitate si mai frumoase decat cele externe si, mai ales, ca „shirpotrebul kinez” 😉 Nu vreau sa supar pe nimeni, – procurati cele Fabricate in Moldova!!! Bravo lor, bravo noua!! Prezentarea brandurilor autohtone in cadrul Proiectului “Din inima” cu: IONEL&GIOVANNI PRIMO, TRICON&MYREVIVAL,EHO, VB, IRKA SHOES, CREME BRULEE, ETNOPERA, NANETTY, FRESH&JOY, GLORIA, VISTLINE, ANETTE,  GOREEA, COSANZEANA, compania VASILINI SRL. Organizator : APIUS – cu modele, care au defilat pe podium pur si simplu minunat! Felicitari brand-urilor si organizatorilor! Felicitari desgnerilor, felicitari modelelor!

?????????????????????????????10743447_723065567775457_520600476_n10751602_723066217775392_574905214_n10751708_723065661108781_717954639_n10748843_723065754442105_349990653_n

 

Anunțuri

Autor: Svetlana Vizitiu

Impresii din viata si carti / Blog Svetlana Vizitiu

22 de gânduri despre „Мoldova Fashion Expo,1 noiembrie 2014

  1. Buna dimineata, Svetlana !
    Ca sa NU interpretezi gresit gestul meu, iti explic de pe acum ca am ramas uimit de ce-am vazut in clipul de mai jos

    si m-am gandit sa -l postez si aici, nu pentru insinuari sau jigniri,ci pur si simplu pentru frumusetea palatelor tiganilor din SOROCA, palate care,
    de departe SUNT mai cochete decat ale tiganilor din ROMANIA !!! 🙂 🙂 🙂
    Daca te deranjeaza clipul si explicatia mea, STERGE comentariul caci, sincer nu ma supar ! 🙂
    In alta ordine de idei, m-as bucura daca si domnia ta ai lasa din cand in cand cate un comentariu pe blogul meu ! 🙂
    Alegerea insa iti apartine iar ” dragoste cu de-a sila , nu se poate ” !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi frumoasa intregii familii ! 🙂
    Cu stima si respect, de pe malul drept al PRUTULUI,te saluta Aliosa.

    Apreciază

  2. Buna seara !
    Felicitari pentru postare ! 🙂
    Felicitari ROMANILOR din Republica Moldova care au votat in primul tur de scrutin
    in 2 nov.a.c. pentru Presedintele ROMANIEI !!! 🙂 🙂 🙂
    Pe 16 nov. ar fi foarte bine sa iasa la VOT toti cetatenii Republicii Moldova care au si cetatenie ROMANA, sa voteze pentru VICTOR PONTA,
    prietenul tuturor MOLDOVENILOR de peste PRUT !!! 🙂 🙂 🙂
    O saptamana cat mai placuta ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

  3. Anume acest cuvint BRAND as folosi, deoarece ele sunt in devenire branduri! Timpul va arata care din ele vor deveni adevarate branduri (despre care vorbeam, imaginea se construieste in decenii) si care vor disparea in scurt timp. Aceasta ideie ” din inima, branduri de Molodova” anume acest scop are sa ajute la formarea, promovarea imaginii tarii si mentinerea ideilor creatoare in utilitatea si satisfacerea clientilor.

    Apreciază

  4. da…da…au inceput multe sa se aseze frumos in inimioare, mai trebuie putin cunoscute macar la nivel regional si apoi deja sa devina Branduri cunoscute la nivel mondial. Cricova, Belii aist , purcari sunt deja cunoscute.

    Apreciază

  5. Centrul de vesela „PERLA”!

    Apreciază

  6. desigur! si numim multe marci moldovenesti brand, dar credeti-ma pina a deveni BRAND cunoscut la nivel multinational (cum este un adevarat brand) la acest capitol mai avem multe de dapasit. Dar pentru noi ele sunt branduri BUCURIA, AROMA, VIORICA, FRANZELUTA….

    Apreciază

  7. lasa, ca eu totusi, daca imi place ceva am sa-i zic… Brand! 😀

    Apreciat de 1 persoană

  8. Deci un BRAND este acel BRAND care ramine istoric de mai multe decenii, chiar secole in inima consumatorilor. Dar un Brand in devenire trebuie sa treaca toate portile concurentei ascerbe si sas patrunda adinc in inima consumatorului pentru a deveni acel BRAND!.

    Apreciază

  9. Da Doamne! ca o suta de an am asteptat deja

    Apreciază

  10. Desigur dar complacerea aceasta la nivel national tot dureaza, pina intra in sufletul oamenilor un produs. La noi acum 5 ani au inceput a fi promovate valorile de tara, pina acum erau cam date uitarii la nivel national. Asa ca brandurile recente autohtone au mari sanse sa devina adevarate branduri dar in timp! Iata Viorica este un brand local, care nu a disparut de pe piata, necatind la schimbarile majore si concurenta.

    Apreciază

  11. aici sunt de acord, avem de toate, dar nu vrea nimeni sa investeasca in talentele noastre, iar …bbbla calculeaza dupa si pt buzunarul lor

    Apreciază

  12. Prin calitatea si unicitatea adusa pentru oameni. La capitolul creativitatea suntem foarte inventivi, dar la capitolul aplicarea pe piata si pastrarea locului in mintea consumatorului numeri pe degete Brandurile Moldovei. Aici trebuie munca mare, cultura, economia, jurisprudenta, care speram in ceva timp sa-si ia o directie mai infloritoare …

    Apreciat de 1 persoană

  13. haideti mai intai sa ne complacem unul pe altul la …nivel national, si apoi … sa asteptam reactii internationale, ok ?

    Apreciat de 1 persoană

  14. corect Dna. Svetlana. insa eu nu vorbesc de teorie,dar anume practic. Aici nu este vorba de milioane lei promovare. Nu a-ti inteles corect. Dar timpul in care un produs devine cunoscut de foarte multi oameni nu numai de 3 milioane, dar de foarte multi oameni chiar miliarde. de utilitatea si solicitarea acestui bun. Apple, sumsung, Nike, coca-cola,microsoft iata acestea au devenit branduri. Piata Moldovei este in desvoltarea noilor branduri ce vor cistiga imaginea in timp din simpatia oamenilor…nu din milioanele date pe publicitate. Eu despre asta vorbesc. Probabil aici in lipsa de anumite cunostinte economice scapa acel graunte de a intelege. Desigur pentru noi Fabricat din Moldova este un brand, dar trebuie propulsat pentru a deveni BRAND nu numai la nivel national, ci si multinational iata atunci va fi BRAND, dar pentru acest lucru e nevoie de acceptarea si recunoasterea consumatorilor nu numai locali, dar si la nivel international. Asta poate fi atins in timp.

    Apreciat de 1 persoană

  15. Teoretic ai dreptate! Nu ma confrunt… Dar, ma mandresc cu „Fabricat in Moldova”, cu toate ca nu sunt de acord sa se promoveze un produs de-al nostru cu mii de lei fabulosi pt salariile noastre mizere… E de neconceput acest fenomen Asa nu se face, de aceea si pierdem in fata externilor… Toaate probleme noastre se afla in interiorul economiei, de aici se incepe toata buba… Asa s-a inceput cu vinurile noastre, le avem cele mai bune din lume si nu le putem gusta in propria noastra tara pt cat de costisitoare sunt, iar strugurii cu care ne mandrim sunt mai scumpe ca portocale si bananele exportate? asta e brandul nostru, draga? pai, n-am sa notez acum toate brandurile cunoscute din md care realizeaza ceva, dar nu pt moldoveni! de aceea, eu acum consider un brand, ceea ce poate fi accesibil pt un om de rand! asta, e in primul rand…

    Apreciat de 1 persoană

  16. Un brand devii in decenii dna Svetlana. Arhicunoscut devii in timp nu peste noapte. Brandul este in evolutie de crestere tot il numim Brand. Dar cind doar ti-ai deschis o firma si incepi sa produci , faci o promovare inca nu esti brand. Pentru a deveni un brand iata trebuie sa inregistrezi la AGEPI acea stigma despre care vorbiti dvs. acel tipar sub marca comerciala. Scopul sa te conduca in timp sa progresezi sa cuceresti inimile consumatorilor si iata tocmai atunci cind ai o rezonanta pe piata te poti numi BRAND. Asta invat eu studentii la marketing

    Apreciază

  17. Permite-mi sa nu fiu de acord, Elvira, Brand-ul nu este doar o realizare, brandul este o stigma, un tipar, un scop. o stampila, o perseverenta, daca vrei mai clar: / este o revolutie a unui produs, fie inca nu glorios, dar e in potential, astfel inainteaza o mica tara cu posibilitati minime, pentru ca oamenii inca nu realizeaza ce vor in tara lor si fug peste hotare sa mature strazile… Lasa-le mica asta speranta…

    Apreciază

  18. Permitet-mi sa fac o corectare din partea unui profesor de marketing branduri devin in timp cind sunt arhicunoscute nu numai pe piata autohtona dar si peste hotarele ei. Cunoasterea unui brand este realizata prin inradacinarrea imaginii ! care devine deneinlocuit pentru unii! devin fideli si insetati de noile aparitii a produselor care poarta numele acestui Brand! Aste se intentioneaza sa creasca in Republica Moldova niste marci comerciale care mai apoi sa devin BRANDURI!

    Apreciază

  19. E scump pentru salariile noastre

    Apreciază

  20. eu am citit dar cu prețurile pe care le-am văzut nu sunt gata să susțin produsul autohton

    Apreciază

  21. Bravo designerilor !

    Apreciază

  22. s-a deschis sunteti bravo promovati evenimentele

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s