Impresii din viata si carti / Svetlana Vizitiu

Oameni, destine, istorii de viata, dragoste, pasiune, carte, lectura, club

Vinde-l pe eBay!

Un comentariu


Fiica îl anunţă pe tăticul ei:lu

– Tată, m-am îndrăgostit de un băiet şi te închipui, e atăt de departe, e tocmai în Australia!

– Dar cum v-aţi cunoscut?

– Ei, bine, ascultă, ne-am întâlnit pe un site de matrimoniale, apoi, el mi-a devenit Prieten pe Facebook, după ce, o lungă perioadă de timp am corespondat pe ICQ, mi-a declarat dragoste pe Skupe, şi de doua luni suntem împreună pe Whyber… În general, taticule, eu vreau să-mi dai liber şi să mă feliciţi!
– Da, desigur, eu sunt de acord! Căsătoriţi-vă, ciripind un ”Da” pe Twitter, cumpăraţi-vă copii pe OZON, şi achitaţi-i pe PayPal! Şi dacă, vreodată, n-ai să-l mai poți tolera, – vinde-l pe… eBay!

iub

😀 😉

 

Autor: Svetlana Vizitiu

Impresii din viata si carti / Blog Svetlana Vizitiu

Un gând despre „Vinde-l pe eBay!

  1. Orice frumusețe are nevoie de o bestie! 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

