Impresii din viata si carti / Svetlana Vizitiu

Oameni, destine, istorii de viata, dragoste, pasiune, carte, lectura, club

Preţuieşte timpul tău…

Un comentariu


ImagineAcumulase un om o avere de milioane de dolari. Şi a hotărât, în cele din urmă,  să-şi ia un an de odihnă şi să trăiască în lux, pe cât îşi poate permite. Să mai uite de servici… Dar, tocmai înainte de a reuşi să înceapă pregătirile, îngerul morţii s-a coborât la el. Fiind un comerciant profesionist, el a decis să-l convingă, cu orice preţ, să-i vândă pe cât e posibil, ceva timp din viaţă: – Dă-mi trei zile de viaţă şi poţi lua o treime din avuţia mea. – Îngerul nu era de acord. – Bine, atunci două,.. nu,.. – trei milioane! Dă-mi doar o zi, ca să mă bucur de frumuseţea pământului şi să-mi vizitez familia, pe care eu, fiind mereu ocupat din cauza muncii mele, n-am reuşit să văd timp îndelungat… Îngerul era de neînduplecat. Atunci, a început omul să-l implore, să-i dea măcar două minute, pentru a scrie fiului său un răvaş de adio. Această dorinţă i-a fost acceptată. „Preţuieşte-ţi timpul tău, fiule – scria el. – Cu toate milioanele mele, eu n-am reuşit să-mi cumpăr nici măcar o oră”…

Svetlana Vizitiu

Autor: Svetlana Vizitiu

Impresii din viata si carti / Blog Svetlana Vizitiu

Un gând despre „Preţuieşte timpul tău…

  1. nu inteleg, cum de aici nu se pot posta comentarii??

    Apreciază

Lasă un răspuns

