Impresii din viata si carti / Svetlana Vizitiu

Oameni, destine, istorii de viata, dragoste, pasiune, carte, lectura, club

JURNALISTII recomanda

Un comentariu


Nasterea rezulta din Iubire… Banii reprezinta un rezultat, bogația este un rezultat, sanatatea este un rezultat, boala este un rezultat, greutatea dumneavoastra este un rezultat… Traim intr-o lume dominata de principiul cauzei și efectului… O carte conține zeci de astfel de principii. Nu inceteaza a fi interesanta, nu se oprește pentru o secunda. Iti va schimba perceptia despre bani, afaceri, iubire si vreme frumoasa etc. O analiza, fie ea si cat de mica, a publicatiilor recomandate si puse in discutie trebuie sa inceapa cu urmatoarea intrebare: dar voi… le-ati citit?

Rodica Cioranica, redactor-sef al revistei VIP Magazin: ”Se numea Sarah” de Tatiana De Rosnay – o carte dureroasa si adevarata: ultima scrisoare de dragoste, de la editura Litera. ”Valentine” de Adriana Trigiani. Despre ele am scris in VIP magazin… Toate m-au facut sa evadez… Iar ultima m-a convins sa nu renunt la niste vise…image

image

Natalia Cheptene, prezentatoare Acasa TV in Moldova: Eu sunt “omnivora” in ceea ce priveste cartile. Citesc tot ce-mi nimereste in mani. Da, si citesc exclusiv in rusa, asa ca o sa va dau denumirile, in rusa. Din ultimele carti pe care le-am citit si mi-au placut, pot sa numesc: Шантарам, Грегори Робертс; Тень ветра, Карлос Сафон; Имя розы, Умберто Эко; Одиночество в сети, Януш Вишневский (cel mai frumos roman de dragoste din putinele pe care le-am citit); Acum citesc “Столпы земли”, Кен Фоллет, – la recomandarea doamnei care vinde carti, la ”Sun Sity”

image

Vasile Botnaru, Director RFE/Radio Europa Libera: Din cele mai recent citite, ”Simion liftnicul” de Petru Cimpoiesu. Regret ca abia acum am dat de acest roman. De ce? Pentru ca trebuie citit…

image

Cornelia Cozonac, Director: Centrul de Investigatii Jurnalistice: Eu, in ultimii ani, citesc, din pacate, extrem de putine carti. In ultimul timp am citit cateva, pentru ca am fost internata in spital. Zic, din pacate, pentru ca din cauza lucrului mai ca nu-mi ramane timp pentru citit. In ultimul timp am citit mai multe carti din seria International Bestseller, editate de ziarul Financiarul, ultima fiind B”arack Obama o alegere istorica”, de Evan Thomas. Este despre cum s-a derulat prima campanie electorala a lui Barck Obama. E interesanta, pentru ca tine de felul cum a lucrat echipa de imagine a candidatului la presedintie, cum au depasit piedicile, provocarile, etc. E pentru cei carora le plac documentarele.

image

Stella Enachii,  jurnalist: Eu citesc de când mă știu. O perioadă citeam tot ce-mi pica în mână. Lectura a însemnat o adevarată terapie în momentele dificile ale vieții. E o modalitate de a îmi îmbogăți vocabularul, imaginația. Și apoi, mi se pare cea mai ieftină “distracție” și companie.Mi-a plăcut să-l citesc pe Marin Preda, Liviu Rebreanu. Ideile lor m-au ajutat să-mi clădesc maturitatea, discernamântul. Am învățat ce e viața. L-am adorat pe Alexandre Dumas fiindcă de la el am învățat să mă trezesc fericită și să adorm visind. Recent am recitit „Cavalerul reginii”. Bunele maniere și „nebunia” fracezilor mi-a fost întotdeauna pe plac. L-am citit cu sufletu la gura pe Fyodor Dostoievski –„ Frații Karamazov”, „Idiotul”, „Jucătorul”. Personajele lui sunt niște traduceri ale unor idei spirituale și ies din acest motiv în afara timpului, sunt atemporale. Desigur nu-l pot scoate din listă pe Honore de Balzac cu „Femeia de treizeci de ani” și ar mai fi mulți… Acum îl citesc pe N. Steinhardt „Jurnalul fericirii”!

Alexe Rau, Director General a BNM: Recomand tuturor sa dea o privire la rubrica “Lecturi de duminică” de pe pagina mea, facebook.com. Din acest an, prezint următoarelor cărţi:

image

– Filosofia în epoca tragică a grecilor, de Nietzche

– Ecce Homo, de Nietzsche

– Eseuri de duminică, de Constantin Noica

– În armonie cu tine însuţi, de Luule Viilma

image

Angela Gonta, prezentatoare PRO TV Chisinau: Cartea pe care o citesc acum se numeste “Shantaram” de Gregory David Roberts. Romanul a fost scris de autor in inchisoare si este de fapt, o autobiografie. Povestea se intampla in India, o tara pe care personajul, un fugar australian, o indrageste foarte mult, cu toate contrastele ei. Desi are doua volume romanul se citeste usor si e perfect pentru lecturile inainte de culcare.

Deci, dragi cititori si utilizatori, luati exemplu! Si memorati: Lectura dezvolta mintea! 🙂

Consemnare, Svetlana VIZITIU

Autor: Svetlana Vizitiu

Impresii din viata si carti / Blog Svetlana Vizitiu

Un gând despre „JURNALISTII recomanda

  1. Pingback: JURNALISTII recomanda | Impresii din viata si carti

Lasă un răspuns

